Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Thursday, March 31, 2011

Janji Kena Tepati!

Assalamualaikum! selamat malam kawan-kawan

seperti yang dijanjikan...pagi tadi saya ada cakap nak review pengikut saya yang ke 101 kan...dia mai dahhhh...
hehehe...ni sebagai salah satu penghargaan saya pada yang sudi blog saya yang tak seberapa nih...kekadang rajin, update lah, kalau tiba saat malas tu, emmm toksah cakap lah.


heheh...macam jakun je kan followers bru 101..heheh...diharapkan terus meningkat lah...boleh kita berkenalan walaupun tak dapat bersua muka.

Follower ke 101 ni nama dia Cempaka Biru. unik kan nama. then dia ni blogger baru. saya tengok dia rajin menulis. untuk bulan mac sahaja dah ada 35 entry....terer kan...gigih betul cempaka biru menulis...heheh

entry cempaka biru pun menarik juga untuk dibaca. dia ada bagi info-info dan juga pandangan peribadi terhadap sesuatu perkara. so bolehlah lepak lama-lama kat blog cempaka biru nih...hehehe


so thumbs up to Cempaka Biru

marilah kita sama-sama berusaha ke arah kejayaan...hehehehe

to Cik Cempaka Biru, keep in touch k




3 comments:

Unknown said...

bagos tol die ni..ahaha..

Cik Sara Aspalela said...

hahah...bagos eh???terharuuuunyee...haha

Cik Cempaka said...

ish ish...

Makasih ler wakkk

Malunyer sayer (sambil tutup muka)

Keep in touch la ek =)