Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Monday, March 21, 2011

Larangan Minum Soya...hikhik

assalamualaikum.....saat dan tika ini aku sedang berada di library Tunku Bainun...


kalau malam lagi cantik kot....eh bukan kot...tapi siyesly memang cantik!

ok berbalik pada tajuk asal....kenapa ngan soya...???

sebab pasal soya nih....aku wt la status g library...then berkomen2 aku cakap aku sarap nasi lemak and soya....then ada org komen cakap 'eh pg2 dh minum soya'....ha lebeh kurang camtu ah...

ni bia aku tampal gambar...biar terang lagi bersuluh kronologinya


then aku cam pelik....kenape eh???

rase2nye salu laki je yang tak elok minum soya...hohoho

then aku google...

rupenye laki dan perempuan tidak digalakkan minum air soya...

itu pantang larang orang melayu sebelum melangsungkan perkahwinan...

ha camtu lah....

kenapa tak elok?

katanya lagi sebab soya ni sejuk dan tak elok untuk alat kelamin...

kesahihannya?

tidak dapat dikenal pasti...

so no komen....


owh air soyaku...kenapa ko sejuk???

why? why?

1 comment:

m!3yr4h_LolLy said...

first time dgr air soya xelok diminum..