Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Thursday, March 31, 2011

Macaroon or Macaron???Craving oh

Assalamualaikum.

ye nafsu gergasi saya sudah kembali...gagagagaga


huahua...tadi pas lunch saya blogwalking lah kan. then saya terjumpa 1 blog nih dia jual macaron! oh gosh nampak sangat sedap hokehhhh

mymacs1 e1296177638986 My Homemade Macaron in Pastel Colours

klik pada gambar kalau nak jenguk blog Cik Min

so bila nafsu gergasi dah membuak-buak, memang biasenya saya craving macam-macam. sampai orang komplen status saya kat fb asik cakap sal makanan jew...hahaha...tu kena faham-faham lah kan...tengok badan pun dah taw kuat makan...ihikzzz...

so bila tengok macaron ni nampak cam sedap jew....sume orang yang pernah makan pun kate sedap! walawei saja bikin jelezzzz nih....

then takde keje, dengan mood lapar benda manis, google lah sal macaron nih....then tengok ada blog yang eja macaroon ada yang eja macaron. so i got confused cause ada yang cakap it is 2 different thing between macaron and macaroons...so nak puas hati aku google la balik...

kalau macaron dia macam nih


waaaaaa nak jugak! nampak sedap kan!

ha yang ini baru macaroons


yang nih coconut macaroons....so saya tak heran sangat....tak suka kelapa...tapi macaron tu memang teringin sangat lah oiii....dah la kalerful....perisa cambest! sangat mengidam walaupun tak mengandung sekarang ni okehhh....

owh nak order kat Cik Min, but then tengok kat wall fb dia kata order closed for the moment....adoiiii...baru nak kongsi ngan pari beli nih taw!

ps: menunggu dengan penuh sabar bila plak boleh oder!

1 comment:

Mah@mahu said...

Ayioo sedap nyer mana nak dpt semua ni dengan murah hehehhe... menyelerakan lah nafsu..