Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Monday, March 28, 2011

Giveaway: SewandCut

Assalamualaikum..

setelah sekian lama aku tak update blog...uhuk2 busy lah sekarang......kena buat assignment! sangat-sangat busy. badan pun terasa lenguh-lenguh and lesu jew....malam ni bru sempat nak blogwalking semua tuh. padahal assignment banyak lagi nak buat....ahhhh sudah aku dah melalut.

entry ni dibuat khas sempena give away dari SewandCut

 

comel kan...buatan tangan taw! sangat suke!

aku baru je taw....uisyyy nasib sempat lg taw...kalau tak memang terasa sangat-sangat rugi sebab pin cushions ni sangat3 comel!

Penyertaan nie akan bermula pada 14th March dan berakhir pada 28th March 2011. Senaraikan nama siapa yang terpilih akan dipaparkan pada 29hb Mac dan pemilihan nie akan dibuat secara rawak. Tiada pilih kasih....sorry ye. Selamat mencuba. Terima Kasih. (ayat dipetik dari blog sewandcut)

ps: harap-harap aku tergolong dalam 20 orang bertuah...aiiii bertuahnya kalau dapat barang-barang comel gini!

No comments: