Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Friday, March 11, 2011

Budak2 dJaman sekarang....terlebih moden aihh

salam .....selamat malam.ehhh pagi sudah...

hoho...ni aku nak share pasal budak pompuan umo 12 tahun dah pandai nak bermeka-2 plak...aiii kocik lagi eden ni ha....tak elok tuk kulit tu oii....

12-year-old Chinese girl shows how she applies her make-up.

muka kebudakan, ala innocent gitu

A 12-year-old Chinese girl shows how she applies makeup.

12-year-old girl applies makeup.

How a 12-year-old girl applies her makeup.

wow! macam umo 18!


takleh blah gaya...ecehhh


tapi realitinya memang aku tengok silap mak jugak....aku tekankan ye. silap EMAK. bukan bapak....aku naik menyampah jugak, budak baru umur 2 tahun baru pandai jalan dah sebok colet gincu...kalau warna pink cair ka, lip balm ke, takpalah jugak...ni gincu ala mak2 yang warna merah terang tu...ehhhh plizlah...then kecik2 dah pandai gedik (bukan apa, agaknye dah perasan dia tu cantik sangat lah agaknya)

yang paling poyo bila budak kecik, mak dia pi dye rambot warna karat tu! elok sangat lah tu kan...kecik2 patotnya ajar benda berpekdah sikit....so kalau dah besar budak tu hantu sosial, jangan nak salahkan budak tu plak....

2 comments:

Belog Atas Empat said...

haritu depan mata aku, anak kat sebelah, maknya terbongkok2 cari barang, belakang toksah cakap la stakat alur, half of the bum kot nampak. tiba-tiba ade ramai laki main jalan2 blakang ibu yang mithali tu. gile tak gile.

Cik Sara Aspalela said...

ehmmm dh kwin tu dress appropriate sket lh kn....elok sgt lah org len tgk 2