Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Wednesday, March 9, 2011

Ada disuruh Pompuan Kencing Berdiri???

salam....

owh maafkan daku di atas tajuk yang mungkin mengganggu sesiapa ke di atas ketidaksopanan dan kekurangajaran bahasa yang aku gunakan ni...bukan apa....lebih mudah nak sampai maksudnya dan lagi pendek instead of guna 'buang air kecil'.......ohoh...ape2 pn maafkan daku....hehehe.....maafkan je lah...bukan susah pn...

ok berbalik pada tajuk asal....pompuan KD(kencing diri)??? fuh sememeh r....tapi kenapa??? satu kajian telah dilakukan di Shaanxi Normal University nak tengok samada yang pompuan ni boleh KD tak? dengan alat bantuan yang berbentuk kertas muncung. alasan di sebalik 'idea bernas' ini adalah: jika pompuan boleh KD, air dapat dijimatkan sebanyak 160 tan!!!! ha tu yang dia cakap...

ok....pompuan yang p test tu pun malu2...iyelah orang mesti taw dye KD kan3...hohoho

 An embarrassed Chinese student exits from a standing female urinal.

tengok sampai tutup2 muka ha....mane xmalu??

A female stadning urinal with instruction signs at a college campus in Shaanxi, China.

kononya dapat la jimatkan air kan...errr tp bukan ke nanti berlaku pembaziran kertas??? kang nti meleleh nak kena lap guna tisu lebih lagi...hahaha...g keje, kelas ke bau hanching aje!

Several Chinese university schoolgirls and student representatives testing new standing urinals for females at Shaanxi Normal University in China.

A funnel that allows women to urinate or pee standing up.

Chinese man uses unisex standing urinal in Xi'an, China.

ohoi! ni dah macam pencabulan hak wanita untuk buang air kecil mengikut citarasa sendiri je! saya bantah yang arif!

No comments: