Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Wednesday, March 16, 2011

Demam Tahap 40 Darjah Celcius!

hello there.....

ye demam assignment secara rasminya telah bermula....
dek kerana himpiyan assignment yang due datenye is around the corner, aku terpaksa activate mode assignment!
ah pening2....

time camnih aku betul2 perlukan burger daging special depan Taman Bernam nih wat pemangkin semangat! memang sedappppp gilerrr burger dye.....fuh! abg / pak cik yang buat tuh memang penuh bergaya...

eh jap...aku out dulu beli burger...bunyi cam nak hujan je...... IDLE

beberapa minit kemudian.....

owh aku selamat sampai rumah....ceq p sorang ja....hohohoh

nafsu serakah aku tadi dia arahkan otak aq untuk order 2 biji burger! hahahaa...puas hati aku! 1 daging special, and another one, benjo!

then abang tu tanye,                   "ni dua2 awak punye ke?"
aku pun jawab:                          "ak ah...nafsu serakah punyer pasal...buat pembakar semangat nak wat       
                                                         esaimen"

ha tu dia! yummy....malam ni betul2 nak pulun esaimen ka?

senarai esaimen yang memang hancus tak buat lagi!:

  • subjek Intoduction to Literature : closed analysis short story 'Mariah', Report Literary Figure (haritu dah buat pameran ow), and closed analysis tuk poem (yang ni dh hntar, dak junior aq buat-aku kena pulun yang short story punyer)
  • subjek syntax and morphology : esaimen ada 1 jew...grup! 4o markah beb! lect baru bagi td. ad masa 3 weeks nak siapkan. susah plak tu! kena bandingkan antara perbezaan dan persamaan between 2 language. cam english and malay ka, english gn spanish ka....dari aspek syntax and morphology nya....hancus!
  • ha proposal aku lagi lah....xsiap lagi beb...terbengkalai kat bab 1!nak kena present plak tu...
  • ha kalau esaimen tuk subjek EDU plak...adoiii lagi banyak kerja beb...ngan refleksi nya,microteaching nya, MAKROteaching -tak buat lagi, esaimen RPH lg....yang katenye kalau sorang buat leh cecah 50ms.....seram aku dengar! and lastly proposal kajian tindakan.....
  • ha ada lagi...aku amik muzik tradisional..so mesti r ad penilaian individu and konsert....omo!
  • emmm tuk mandarin plak, berlakon kat depan kelas konon- cam aku fasih sangat ngan mandarin then hantar kamus....kump aku kena bab sukan....
hmmm tu saje....nampak cam sikit...tapi keje banyak seh....

tuk masuk mode esaimen nih...aku siap tukar background lappy lagi tu! semangat punya pasal


fuh mantap tak?

k lah aku nak pi kawan ngan depa nih:

kalo colourful camni memang r syokkk tengok dorang....cehh





No comments: