Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Tuesday, March 29, 2011

Saat Genting Seorang Pelajar! <---- bukan genting highland oke

Assalamualaikum dan selapat pagi....ok kejap2 jeling time kt hujung lappy...owh dah pukul 12.20. aku pun sudah makan tengah hari....perut dah kenyang, hati happy, boleh lah teruskan dengan aktiviti biasa walaupun tak mandi lagi....huahahaha

dah kalau bangun pagi kejenya mesti blogwalking...tengok lah sape yang update kan walaupun aku ni malas update. suka baca celoteh orang sebab aku sendiri kurang pandai berkata-kata and bermadah helah....ecehhhh

starting minggu lepas aku dah kurang masa nak update blog dah....masa ada sebenarnya tapi badan dah terlalu penat sebab buat assignment kan.....kalau aku pelajar yang efisyen lagi cemerlang, takkan jadi macam ni punye. comfem awal-awal dah siap......tapi oleh kerana kemalasan aku yang berada di tahap melampau ni, cam biasa lah...sok nak anta harini baru berura-ura nak buat......*sigh* haipppp! tak baik mengeluh...mak aku marah sangat kalau aku mengeluh...heheh

sekarang ni aku masih berada di sem 6...tinggal lagi 2 sem je! tak sabar nak tunggu saatnya bila aku posting nanti...hehehhe...so apa yang aku selalu buat kalau rasa cam stressssss gitu???? erkkkk.....screaming is not an option okeh....itu lunatic saja buat...heheh...

1. melalak lagu korea. aku akan bukak folder MV korea aku, pilih mana yang best then cari lirik and melalak la weh...hehehe...xsusah nak pilih sebab dalam tu pun ada 96 MV....kalau lagu plak toksah cakap lah kan...antara pilihan aku?


suke lagu ni yang choreography dye cute


suka mblaq yg gila2...terutamanya lee joon!


kara ni memang favret!

2. makan! fuhhh agak2 kepala otak dah penat, memang sah2 la aku cari benda nak ngunyah2...hihih..makan la ape yang patot kan...selalunya aku kan mengidam macam2! gilerrr...hahaha...antara makanan yang aku selalu sebut-sebut kann


mee bandung muar!

mee rebus johor!

nasi lemak dan macam-macam lagi lah!

3. bila rohani dan fizikal terasa letih...rasa cam nak mandi sungai jew! tempat favret kitorang kat sungai samak...kitorang ada secret spot....huhu...leh arrr berlatih berenang kan!


fuhhh manyak syiooookkk ma!

tengah aku google gambo berenang nih,,,,ternampak gambar ni la plak


fuhhh seramm beb..betul ke tidak?

3. option ke-3 plak memang sangat annoying...aku kan kacaw orang..hahah terasa kepuasannya bila dapat wat orang annoyed ngan kita kan...hahaahah!

No comments: