Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Sunday, March 20, 2011

3 Hari Mencari Cinta

hellow.....

ya2....i know cite ni dah lame giler! ye aku tak up to date....sebenarnya taw cite nih...cumenye malas nak melayan...sebab aku ni jenis manusia yang pandang pada luaran...nak tengok gak poster drama tu menarik ke tidak kan....tapi oleh kerana aku dah bosan yang amat, aku terpaksa layan cite nih....

mula je episod pertama, aku cam..erkkk tak lawa lak pompuan nih...bukan ape rambut serabut....
tapi takpe, aku bagi peluang kat crita tu untuk membuktikan kebesannya kat aku...ya ya...i know....memang poyo....tapi terbukti cerita tu sangat2 best! 5 bintang untuk anda....drama tu cam lain dari yang lain...for sure orang lain sume dh tengok....jadinye perlu ke aku bagi synopsis?

sape pelakon dia?

kasut de perghhh cun! 


watak utama: Kim So Yeon

seorang yang shopaholic
jenis yang tak amik peduli
watak seorang pendakwaraya yang seksi meksi!
pada awalnya banyak menimbulkan masalah and tidak disukai rakan sejawat....

tengok betol2 pas beberapa minit kat episod pertama, rupenye dia ni yang berlakon All About Eve

muka dia ni kan, aku rasa lah ada persamaan ngan Ha Ji Won


Ha Ji Won yang fofuler ngan cite Secret Garden tu ha

and dalam cite ni kan rambut dia and mata dia buat muka dia betul2 nampak cam HyunA dari 4minute

ah persetankan sume tu....hahah

so macam biase aku ni kalau cari info sal artis korea aku suke cari dia ni muka dulu2 camne...

i mean, dia ni ada buat plastic surgery ke tak...

Kim So Yeon's Middle School Photos Revealed!

so dari gambar ni nampak yang memang muka dia ori...

same je ngan dulu2...tapi kalau ada pun maybe minor je kot...

wat double eyelids maybe....botox ke....whatever it is lah...


fuh seksa gilerrrr kim so yeon ni!

ok2...jom p kat hero dia yang seksi gilessss bermata sepet! auwwww...


seo in woo dilakonkan oleh Park Si Hoo

seorang peguam yang ada niat tersembunyi dengan mendekati Ma Hye Ri...
dia sentiasa ada di sisi pompuan ni...tolong dia...

terharu gak ah...dia ni si hero yang salu menangis...ahhh touching!haha

muka cam rain kn dye nih....sepet plak tu! ori korea beb


woooo badan dye kemas owhhh....bukan jenis artis korea salu yang kerempeng...

laki pun nak kurus kering...pehal??? camni better...


badan sangat kemas...! me loikee!


cute plak tu!

hahahahaa...enuf2!

kebanyakan pelakon dalam ni semua orang dewasa....i mean dorang dah berumur 30 tahun ke atas lah....so takdelah cite ni cheesy and kebudakan semacam je..!

overall cite ni sangat bagus! best! thumbs up!

: dari aku yang terlewat menyedari cite ini sangat syokkkk!

ohoh lpe nak ckp....rasenye laki ni tak buat plastic surgery kot....sebab try cari takde...woahhh!!! sexy and sweet without plastic surgery! that is double awesome!

No comments: