Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Tuesday, March 8, 2011

We Love WiWi day!

salam

apa kebanda menatang Wiwi tu yek??? hehehe...tu adalah nickname yang aku bagi kat william wordsworth....sempena English Language Conference yang dianjurkan UPSI kalini, kami yang amik subjek Intro  to Literature 'terpaksa' buat pameran berkenaan literary figure as one of our group assignment....


ni lah ahli kumpulan den....sorang aje laki...hehehe

time pagi dalam kol 9 tuh....kami kena masuk conference room....upacara perasmian lah gitu....so this is the firs time i got to see Rod Ellis beb....selama ni dengar dak TESL dok sebut2 je nama dia nih....heheh...he is a professor you know! uhuh.....ha and tak lupa juga....aku dapat diri sebelah dia dalam lif td! oopsss....that's nothing to be proud of...it's not like i got the chance to talk to him right? but anyway....at least dapat diri sebelah pun jadilah!kehkeh.....

before the opening ceremony, kitorang kena lah nyanyi national anthem and lagu 'ibu kandung suluh budiman'.. i got fired up cause dah lame giler xnyanyi lagu nih! semangat beb....but...sedih siot...tengok rakyat Malaysia nih cam xd semangat kalau bab2 nyanyi lagu 'Negaraku'.....shouldn't we feel proud while singing our national anthem???? but hey....mereka-mereka ini bukan setakat xrasa bangga....nyanyi pun x! eh why ha??? you should feel ashamed lah....aku rasa seronok sangat kalau tengok tb tu kan org US ka, UK ka, dorang dengan bangganya nyanyi lagu dorang...dengan penuh semangat! tapi kita??? isy!

then my friends datang.....lala, pari, datin and sempatlah kami bergambo kat balcony tu.....


harmony


hidung kembang


koya


hohoh...kenangan di booth saya


dantini kata saya makin 'sihat'


got nothing to say bout this picture...hohhoho

Day Two:

hehehe....so day two adalah harini...aku sampai kol 8...tapi yang len datang kol 9 ke ats...so selama 1 jam aku dok melopong....tapi takdalah sampai nganga molot tu! xdak xdak! so akibat bosan yang melampau aku bergambo-gambo lagi ngan cik dantini....


kalau dah bosan tahap maksima tu toilet pun jadilahhhh.....


with dantini......same2 bosan!



“Art can never exist without Naked Beauty display'd.”

quote by william blake......



Snake Princesses


makanan ini menjadikan anda 'sihat'

okeh! that's all for today....malam ni nak try chicken chop kat tempat baru....k bai









No comments: