Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Saturday, March 12, 2011

I Love Pasar Malam!

salam.......

woot woot harini adalah hari yang ditunggu oleh jutaan penduduk seluruh donia...haahhaha....xkiralah hari apa pasar malam comfem korang berebut nak pergi kan....bagi orang yang duduk kat pekan koboi cam aku nih, pasar malam tu umpama hiburan bagi aku....hahaha....takleh blah statement....

dah nama pun duk tanjung malim, KFC gn Pizza je ado.....bagi orang yg slalu ngidam nak makan mcd cam aku nih melopong aje lah...kalau kawan g kl dapat la oder <------ tu pun kalau dorang ingat nak beli! hahahaah...relax2 jangan emo......

selalunya kalau p pasar malam sah2 aku confuse nak beli apa....perut tengah lapo plak tu...semua pun nampak sedap! seriously memang nampak sedap .. antara yang aku memang terliur tengok kan..


nasi lemak kukus! i tel ya, 1 of my pabret tu!

then you all, i like yong tau foo taw! but but...kat tanjong malim nih dye jual yang sos hitam tu punyer....erkkk i xske lah....i nak yang cam kt johor tu....soup! sedap wooo....wuwuwuw dah lama xmakan...enaknya yong tau foo!



ohoh...ni yang kuah sup punyerrr....terbaek ah!


ni yang sos hitam tuh...aku xtaw ape nama...bile stdy kt tanjong malim ni lah 1st time jumpe.....sape yang berkenan suke ah....aku xsuke...hahah


lagi 1, aku selalu tergoda kalau nampak murtabak...memang takleh tahan sehhhh...terliur wa cakap lu!
rase cam nak beli2 je!


ni jagung rebus memang dah sampai tahap wajib beli! fuhhh slalu beli yang batang punye coz murah kan....


tak suke jagung bakar....kenapa??? sebab aku rase j. rebus lg sedap...then kalau makan yang bakar ni punyer for sure melekat kt bibir n gigi...bagi orang yang makan comot cam aku nih, ini adalah satu kekurangan...haahah


fuh ni memg favret...tp malangnye susah nak dapat yang sedap...kalau beli pn rasa so so jew.....


ha ni memang tempat tumpuan ramai ah....sedap wooo kalau dapat makan tongkeng ka, pedal ka, rangka ayam....woo sedap...orang qlate panggil tengkorak...hahaha...cam xseram plak makan tengkorak...hahahha

ouchhh aku tak sanggup teruskan lagi entry nih....perot aku yang masih lom terima apa2 air selain air liur dan xdapat apa2 makanan lagi sudah berkeroncong irama lagu ala gemalai lagi......

harus stop! kalau tak nak de nyanyi irama rock!

sekarang dah kol 11.36 am....kire2 lg bpe jam nak g pasar malam!

6 jam lagi! sabar menanti....

No comments: