Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Thursday, March 10, 2011

Contest Senyum Paling Ceria!!

salam.....mari-mari aku sajikan dengan banner contest ni dulu


hohhoh....

okeh! contest ni dianjurkan oleh Cik Namee Roslan yang cantik jelita...

ok jom kiya yengok apa langkah-langkah nak join contest nih! semangat2 walopon dah pukul 1 pagi ni ha....

1. Follow blog namee ini untuk sentiasa update dengan perkembangan contest ini.

2. Buat satu entry yang bertajuk 
Contest Senyum Paling Ceria. 

3.Kemudian letak lah banner contest ni kat sidebar sekali .

4.Letak banner di atas di dalam entry anda dan link kan terus ke entry contest ini.


5.Muat naik gambar dan ceritakan mengapa anda gembira di dalam gambar tersebut.heheh..Ala simple simple je :) contoh: Saya gembira kerana baru lepas makan. :D

6.Dan jangan lupa letakkan link anda di ruangan comment :) 


7.Akhir sekali, tag 3 orang rakan blogger anda and make sure mereka tahu yeah ;)

Tadaaaa!!!Senang je kan ? Marilah join ramai-ramai!!!. :)

 Hadiah menanti..


Wang tunai rm100 dan hadiah menarik dari United States menanti!!! :D

Terima kasih.

TARIKH TUTUP : 31 MAC 2011 (Thursday)


-----------------------------------------------------------------------------

okeh2 langkah2 di atas telah pun aku lakukan, kecuali tang uplod gambar tu ha....aku ni cam pening gak nk pilih gambo yang kononnya boleh diisytiharkan sebagai senyuman paling ceria! kenapa???? sebabnya aku terpikir jugak, apa definisi senyuman ceria tu>>> adakah dengan senyum selebar-lebarnya sampai nampak gigi???? adakah senyum tanpa menampakkan yang anda ada gigi boleh dianggap sebagai senyuman ceria??? wow persoalan! hei kalau nak join, join jelah banyak munyik plak kannnn...


ehhhh ni boleh dikira ceria ke ha????

hehehe...kenapa aku rasa gembira dalam ini gambar???sebabnya time nih nga celebrate birthday kawan...tp yang paling syok tu pasai apa taw...kek coklat dia! kek coklat dia sangat sedap! tu yang aku hepi angat2 time nih!!! hahahaah...sampai sekarang masih terasa kehappy-annye tu!

lastly...thankzzz cik namie coz anjurkan contest yang menarik nih....teruskan usaha...!hhehe

nak tag:





No comments: