Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Wednesday, March 30, 2011

Contest Kalaulah Aku Jadi Jutawan..


sila klik banner kalau nak join keh!

tapi kan tarikh tutupnye esok...so cepat lah kalau nak join!

Apa 3 perkara yang ingin saya lakukan jikalau saya ni jutawan?


fuhhhh....korang tengok gambar ni boleh agak tak??? melancong ke seluruh dunia! ye itulah impian saya kalau saya ni jutawan....kalau saya ni kaya kan, tak kedekut punyerrr....1 family saya bawak! seronoknya bercuti dengan family! best taw boleh merasai sendiri pengalaman di negara orang dan menyelami budaya mereka. tak kira lah dari segi makanan, bahasa, pakaian dan macam-macam lagi lah! jauh perjalanan luas pandangan kan? dan juga bertambah ilmu di dada.


Haaa ni yang kedua....takdelah kalau jadi jutawan tu terus je saya nak pergi menunaikan haji dan umrah. tapi, saya nak mendalami dulu hal-hal agama. supaya pergi tu bukan sekadar macam melancong je. pergi tu dengan niat untuk menunaikan ibadat....jangan nak hentam keromo jew...mestilah dibawak skali family tu....sama-sama mengerjakan ibadat...


eh??? apa hal saya tampal gambar kucing banyak-banyak ni??

sebabnya impian saya yang ke-3 kalau saya ni jutawan lah kan, saya nak tubuhkan cam Pusat Perlindungan Kucing.

bukan apa, saya kesian dengan kucing-kucing yang terbiar nih, tak cukup makan. badan kurus kering je. tu belum lagi kalau ada individu-individu yang tak cukup akal pegi dera kucing-kucing ni kaw2 punye. jadinya diharapkan dengan adanya pusat perlindungan kucing nih, saya dapat lah selamatkan kucing-kucing yang terbiar....dan saya nak promosikan supaya kucing-kucing ni di adopt...

hmmm itu hanya angan-angan jikalau saya ni seorang jutawan!

saya nak tag:

2 comments:

Rie said...

thanks join contest rie, cik sara :)
idea pusat perlindungan kucing tu bgus!

rie ade kwn buat camtu
tp dia bukak pusat perlindungan anjing..huhu

Anonymous said...

lau nk melancong bwk sy skali......from ur best fren..kihkihkih