Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Monday, March 28, 2011

CONTEST AKU FOODILICIOUS


sila klik banner untuk pergi ke blog penganjur contest.


hoho...me and my favorite food!

SOALAN CEPUGANGSA: APA FAVORITE FOOD & KENAPA SUKA?

kalau nak cakap pasal makan ni sampai besok kot tak habis...heheh...sebabnya aku ni sangat2 suka makan! tengok badan lah beb..hahah....tapi dalam gambar kat atas tu antara makanan kegemaran aku! tosei! korang suka tak makan tosei??? ni aku makan tosei masala....sangat sedap!

kenapa aku suka? sebabnya de spicy, ada masam-masam sikit. dalam tu ada sayur....senang citer memang sangat sedap lah! serius aku tak tipu....

ha lagi 1...penganjur ada kata jangan letak gambar yang nampak cam gelojoh....isy tapi kan...sebenarnya aku tak gelojoh...cuma time kawan aku amik gambar ni, sayur tu nga on the way masuk mulut. hahaha....dah nama pun candid kan.

slogan:    

 Saya foodilicious sebab saya memang suka makan dan mencuba pelbagai jenis makanan selagi perut ada ruang kosong!

nak tag:




1 comment:

yananooo said...

heyy . thanks join contest neh . yup yup tosei masala memang best . sedap wohh . hee (: