Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Wednesday, March 30, 2011

Beromen dalam Tandas? Apa perasaan?

Assalamualaikum dan Selamat pagi!

hohoho...pagi-pagi kena semangat! nak jerit-jerit sambil cakap selamat pagi pun takpe....eksesais mulut and suara tu. tapi janganlah nak terpekik-pekik plak bila wish good morning depan orang. ada plak yang dicop GILA!

Apa kebenda tajuk romen plak pagi-pagi nih? 

hmm takdelah....semalam saya berjalan-jalan, singgah menyinggah kat blog orang. then tertarik lah ngan tajuk 'Berukmen dalam tandas'...maksudnye beromen dalam tandas lah tu...alah biaselah...asal tajuk hot sikit je comfem KLIK kan! lagi-lagi kalau tajuk yang macam lucah-lucah sket! huahahahah...curious betul kalau tajuk camtu.

ha bila dah klik tajuk tu. ada la video terpampang. pasal 2 remaja beromen dalam tandas and dicekup oleh pak guard (2 lelaki dewasa). kejadian ni berlaku di Kelantan..memandangkan dari loghat dorang bercakap tu lah kan. saya pun layanlah video tu....jangan pikir buruk! video tu tak lucah pun! cuma memaparkan adegan setelah mereka ditangkap! sempat pakai baju ke tak tu ye?

Saya takkan share video kat sini. sebab apa? itu hanya mengaibkan mereka sahaja. yang saya tak puas hati adalah sikap pak GUARD yang cekup diorang tu! kenapa? diorang rakam time terjah menerjah tu sampai 6 minit! to make things worse, ada ke dia tak bagi pompuan tu pakai seluar....agak-agak la beb...kononnya video tu sebagai bahan bukti...lerrr kan dah ada saksi....dah elok-elok perangai ko baik sebab nak membanteras maksiat jadi cam ape lah plak bila ko tak bagi perempuan tu pakai seluar, nak rakam dia seboleh-bolehnya nampak kaki dia yang telanjang. mujurlah pakwe pompuan tu diri depan dia, cover dia. jadi tak nampak sangat.

tapi yang poyonya, agaknya cameraman tu pun gataiiii....seboleh-boleh nak rakam. ntah-ntah dia pun gersang kot tengok pompuan tu....tidak dinafikan remaja tu pun bersalah, tapi mereka yang dah berumur ataupun so-called orang dewasa ni, beradablah sikit. bagi lah perempuan tu pakai seluar. hentikan rakaman. tak payah cakap banyak, call aje parents mereka berdua.

tengok apa jadi sekarang? video dah tersebar! sape yang sebarkan? kalau macam tu pak cik tu pun 2x5 je lah dengan remaja tu!


ps: ye memang mereka bersalah, tapi jangan mengaibkan mereka dengan menyebarkan video tu untuk tontonan umum. ini hanya pendapat saya, mungkin ada yang betul, mungkin ada yang salah.


tepek cik matahari. sebab apa??? jom kita senyum!

senyum tu kan seindah suria. 

2 comments:

miss arabella said...

betul tu cik sara..saya sokong sangat...tau la mereka dah wat salah tapi jgn lah mengaibkan mereka lak...

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih