Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Friday, April 1, 2011

Best Cakap Lucah! Whatt?

Assalamualaikum! jawab jangan tak jawab....walaupun saya tak dengar jawab jugak...hehhe

cakap lucah? apakah? emmm saya pasti kebanyakan orang pun cakap lucah dalam aktiviti perbualan harian mereka ...wuahaha...termasuk lah say kottt...hehe...tapi dengan kawan-kawan itu lumrah alam...

tapi apa yang tak patutnya? cakap lucah ni jadi tak patut bila kita cakap lucah dengan sewenang-wenangnya tanpa mengenal usia, status, darjat dan harta benda! hehehe...part last tu takdak kaitan sebenarnya...

so korang faham tak apa yang saya cakap nih?

tak faham meh saya bagi 1 situasi. situasi ni memang pernah berlaku okeh...serius saya tak tipu....tengok muka pun dah taw saya ni jenis yang jujur kan. heheh...hari tu saya ada appointment dengan doktor kat hospital kerajaan. pasal apa, tu next time saya cerita. ayah saya yang temankan...woooo nek motorrr sehh..nek motor yang bontot tonggek tu...haha...tapi saya naik dok tegak je keraskan badan semata-mata tak nak nampak tonggek. sakit pinggang la jugak...

ok termelalut. ditakdirkan bila tengah tunggu nama dipanggil, ada lah student ayah saya nih nga tunggu dipanggil jugak lah. ayah saya ni cikgu sekolah menengah. yang menjijikkan tu diorang boleh cakap lucah plak....relax r beb, nak cakap lucah tu dengan kawan-kawan sudah larr..ni dengan cikgu skali ekau sebatt...pompuan plak tu...camane perbualan diorang? meh baca..

ayah: buat apa ni tak pergi sekolah???
budak: eh cikgu saya dah habis sekolah la...
ayah: habis buat apa sekarang???
budak: dok ngangkang je kat rumah...hikhikhik

oooo what! saya yang dok depan nih pun malu. apa plak pandangan orang sekeliling yang dengar??? so lepas tu saya macam meluat la jugak ngan budak tu...

so pengajarannya, jaga adab dengan cikgu nih. walaupun cikgu tak cakap apa-apa tapi sanggupnye lah korang malukan diri sendiri kan.


sekian...thankz pada yang sudi baca. Assalamualaikum

4 comments:

Mr iz said...

ye betul tu cik kena lah kita jaga adab ye tak.. percakapan pun ada adabnye juga... sesuaikan lah dgn situasi.... he he he ...kalau ngan member tu biasa la ...

Cik Sara Aspalela said...

betul2...ada jugak yg stuju gn sy nih

Mak Jemah said...

bahasa melambangkan bangsa...percakapan melambangkan sikap seseorang itu...cintailah bahasa kebangsaan kita..ewahh!!

Cik Sara Aspalela said...

ye semangat2!hehehe