Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Sunday, April 3, 2011

Yahoooo! Akhirnya sudi jugak Cik Anon singgah

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

hehehe...awat saya happy sangat nih??? owh saya happy sebab tadi ada cik anon singgah blog saya. heheh...first time okeh...so saya kenalah menghargai masa yang diluangkan cik anon tu kan. yelah dia susah payah datang, saya kena lah sambut dia...hohohoh


ye tu dia komen ikhlas cik anon....

identiti tidak lah saya dapat kenalpasti pompuan ke lelaki...

tapi saya nak ucapkan terima kasih sebab sudi singgah blog saya eh...

thankz again

7 comments:

Anonymous said...

apa ko kutuk2 aku nie? x puas hati jom la lawan...

Cik Sara Aspalela said...

hehehe...lah saya cuma ucapkan terima kasih je sebab sudi singgah blog saya ni...tu pun cik anon nak mrh ke???isy3...anon anon

Budak Botak said...

he3, jgn layan diorg ni cik sara, nnti kita yg pening...

. said...

cik anon adelah stalker pling hebat pada masa kini

Cik Sara Aspalela said...

heheh...anon la yg rjin singgah blog kite..byk jasa dorg nih

ieda Qema said...

oh, TAHNIAH! hahaha... ;P

sabrina said...

aish..ap la cik anon 2...
trok btol..
mmg xptot...