Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Friday, April 8, 2011

Separuh Nafas~~haihhh

Assalamualaikum.... 

saja nak berkongsi cerita....saya sekarang ni sudah semester 6...so faham-faham lah kan, comfem assignment berlambak dengan proposal tesis lagik! aduhhh....proposal baru je hantar petang tadi. aiii kelam kabut nampaknya...maklumlah baru buat semalam. tulah akibat buat kerja last minute. sekarang ni tinggal lagi 1 assignment jew....ha tu yang bertulis. yang amali toksah cakap lah...tak setel lagi nih...


sok hari jumaat kan...eh bukan! hari ni dah sememangnya hari jumaat. kol 3 ada clas mandarin. kena berlakon untuk sketsa- dialog sah-sah la tak hafal langsung...aiii apa nak jadi ni kan. minggu depan ada ujian mandarin secara lisan plak. minggu ni bertulis. nasib lah itu cuma kursus audit saja. maksudnya tak masuk dalam pointer kita lah sebab subjek ni saja-saja ambik kasi tambah tensen lagik! hahaah


aduh lagi stress tengok gambo ni! hahah

tadi semata-mata nak setelkan proposal saya terponteng 2 class minor saya...aduhhh sebenarnya kelas yang pukul 6 tu tak rancang nak ponteng pun. tapi disebabkan kami berlonggok depan bilik tunggu lecturer tak mai dah sampai kul bape dah....bila nak balik rumah dah hujan plak! fuhhh~~~


hari isnin ni hari last untuk hantar assignment EDU, ingat nak pulun hujung minggu ni buat. tapi nampaknya bertimpa-timpa program kena hadiri. besok malam ada latihan muzik tradisional kol 8. hari ahad plak ada bengkel praktikum. emmmm....minggu depan untuk muzik tradisional dah penilaian individu dan hari sabtu dah exam! omg! malam nye plak ada persembahan muzik tradisional untuk penilaian kumpulan plak! seee memang padat kan jadual saya. hehehe...poyo entah-entah ada lagi yang lagi busy dari saya kan...saya je yang kecoh sangat nih.


bila  dah busy macam ni, badan jadi sakit-sakit. nak makan maggie pun dah tak selera. kalau boleh nak makanan yang proper. yelah kita dah penat, mestilah nak makan benda sedap-sedap sikit!

 takmo benda alah ni lagi dah

tadi kol 11 lebih disebabkan lapar sangat, saya ngan datin kluar pegi beli burger. ada 1 tempat ni burger nya memang kegemaran kitorang! syiokkkk! thumbs up lah kat abang tu! saya and datin makan burger daging double special cheese...wahahahaha

 susah nak makan wooo...cam biase makan burger muka mesti pijar! apesal? sebab makan comot sampai sos ada kat pipi, hidung semua. nasib tak masuk mata!

so sempena minggu peperiksaan yang semakin hampir ni saya ucapkan semoga berjaya! study smart okeh...jangan sampai lupa makan taw!



1 comment:

Lorna said...

haii Sara :)
slmt wat tesis ya...
leklok wat..cabaran tuh tp nnt hasil yer sgtt bestt insyaAllah :)

Lorna ada tag Sara GA Lorna...
sudi2lah join ya...
support me also..
tq sis! :)