Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Monday, April 4, 2011

Bila Mak nak Pekena anak...anak patut buat apa?

Assalamualaikum. aiii perasaan malas nak buat assignment tu berlipat kali ganda dari semalam! hehe macam la semalam ada buat assignment kan. heheh....kalau saya buat takdelah saya nak heboh pun... senyap-senyap je sudah...

heheh...ni kisah mak saya yang suka sangat sakat anak dia yang tengah gemuk ni....hahaha...ada ke semalam....on saturday morning lah. dia mesej saya pepagi buta...cakap apa taw:

mak: baru 4 hari tak makan nasi.....tapi...  (tetibe je kan msg cakap gini-hahah)
saya: tapi gemuk (dalam mamai saya jawab)
mak: bukan...ayah nak nasi goreng kampung pulak, mana boleh tahan...aduhaiii
saya: hahaah kesiannn...tak dapat den nak tolong
mak: ko dah turun berapa kg!! mak tak rasa turun pun...huhuh  (amboi tang tanya pasal berat siap tanda seru pulak!)
saya: sekarang 66kg jew....orang jelez memang macam tu. hahahah
mak: same je. tak turun pun?
saya: lemak tepu cam mak punya. hahahah
mak: huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu  (hahaha....dah terkena mampu jawab ni je ke?)

hehehe....ni lah berbalas-balas mesej ngan mak. masing-masing nak pekena masing-masing. hahaha....comel kan mak saya...ke saya pun comel gak? hahaha....sorry termengarut plak.


mak saya yang pakai tudung pink tu...sebelah tu, adik bongsu saya. hehehe....

rindu pulak kat mak...nak balik! heheh

3 comments:

Anonymous said...

wewittt nak ngorat mak cik sara yg comel tu boleh ? *opp opp ayah cik sara dah jeling2* HAHAHA sporting betui lah mak cik sara ! mak saya plak asik perli sy kurus sgt T__T

Cik Sara Aspalela said...

hehehe....nak wt cne...bdn cpt sgt naik....cmtu kte bluetooth lmak kt awk je lh...hahah

Woofer Storm said...

siyes jeles dgn mak sara,ternyata terlebih sporting la tu..heheeeee


*follow sni^^