Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Sunday, April 3, 2011

Saya, Makan dan Makanan


klik pada banner kalau korang nak join ini contest ya

ok tanpa melengahkan masa lagi jom kita tinjau syarat-syaratnya:

1. Buat satu entry tentang  SaYa, Makan dan Makanan ..... tak kisah lah bila kejadian makan2 tue berlaku... tahun nie or tahun lepas, tapi make sure yg time makan2 tu ada terselit muka tuan/puan empunya blog. kalau nak cerita detail tentang gmbar tu pun bole... at least 1 gambar n jgn lebih dari 3 yer :)

 2. Keutamaan kepada sesaper yang sudi menjadi followers di blog sy di sini n 2nd blog Rainbow Roses Shop..yang takde blog pun boleh jd follower, just create google akaun

3. copy paste entry ini balik dan letak banner ni kat sidebar anda bg yg ada blog.... yg takde blog bole email  ke zeyzie80@yahoo.com

 4. Tag 3 orang kawan anda

5. Yang dah join sila letak link kt komen ye..utk saya buat blogwalking semula :)
6. Keputusan saya kan umumkan pada 22 April 2011 sempena birthday anak ke-3 sy Faqiera Hadira yang ke 2 tahun :)
7. Hadiah nyer adalah..... salah satu pakaian ready made yang ada di blog Rainbow Roses Shop jgn risau size akan di beri berdasarkan size peserta GA yang bertuah :) produk akan ditambah dr semasa ke semasa juga :) dan juga hadiah saguhati dari sabah.... sy sekeluarga akan brcuti ke sabah pd hujung bulan nie :)

8. Tarikh Tutup Give Away nie pada 10 April 2011 Jam 12 tgh malam  
okeh kita teruskan dengan agenda kita...jom kasi tengok gambar dulu...kehkehkeh


ha ni lah jadinya kalau saya jumpa makanan!

apa yang tengah saya makan ni???


owhhhh ngah makan cheesy grilled chicken chop

patot lah jadi gini...

seriously this is the best i ever had! hehe...i even came for the 2nd time yesterday!

hahaha....yang penting kalau bab makan ni, tak kisahlah apa-apa yang orang kata sedap, i am more than willing to try! heheh

so nak tag:


3 comments:

Cik Cempaka said...

ok, nsnti dah ada gambar makan2, sy join.. =)

niesaazizan said...

hahahaha..xdak pic mkn2 la..cmna nk join...

Fazila said...

salam kenal cik sara,
good luck yer