Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Wednesday, April 27, 2011

dah hilang camane nak cari?

assalamualaikum!

hehhe....setelah beberapa hari tak menconteng kat sini kannn...eh ke beberapa minggu? ntah lah...lost count oredy. sejak bermulanya minggu pulun assignment last minute and exam terkejut memang dah takde masa nak update blog nih. takde masa ke malas? malas sebenarnya. ni pun dah habis exam sabtu yang lepas. iaitu pada 23hb april. saya ada 2 paper saje. then kemas-kemas rumah, angkut semua barang bawak balik kluang...fuh penuh 1 kereta beb...memang tak tinggal walau sehelai baju pun kat rumah sewa...padahal bulan 9 nak masuk balik untuk sem8...hihih...

tapi yang tak bestnye  cuti 2 minggu jew....sebabnya 9 mei ni saya dah mula berpraktikum di SMPK Vokasional Indahpura di Kulai, Johor. sekolah tu adalah untuk murid-murid pendidikan khas. ha saya akan praktikum di situ lah....aiiii takutnya. kena ajar murid bermasalah pendengaran plak tu. aiiii kod tangan saya belajar time sem 2 dulu. lupe dahhh! terpinga-pinga lah nanti ni kan.

ha pasal my 1st giveaway yang dianjurkan bersama CIk Maritza Perez tu kan...lagi 2 hari je taw untuk join. secara officialnya akan taman pada pukul 12 tengah malam pada 29 april....so bagi sesiapa yang berminat silalah join. heheheh....

emmm esok nak pegi sekolah nak jumpa pengetua...kenal-kenal lah dulu kan. kalau boleh nak mintak asrama kat situ. tak larat lah nak bayar sewa ngan deposit tu...dok 3 bulan je pun.

ps: bagi sesape yang baca entry ni korang dah join GA belom? heheh
pss: ha pasal tajuk entry dah hilang mana nak cari tu kan...korang dapat agak ke apa?

1 comment:

Budak Botak said...

he3, selamat bercuti dan mengajar nanti..

Entry terbaru 7 Teknik2 Awal Berlatih Bermain SEO... (",)