Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Tuesday, April 5, 2011

Segmen (1) - Berjaya!

Assalamualaikum...pagi-pagi ngadap belog. terjah belog abang ben!

woiii ada segmen ah...tak mau cite panjang...sebab saya dah penat buat cabaran no 1 tadi tu...kalau nak taw korang rajin-rajin lah jenguk teratak abang ben k...

ni senarai pemenang: 

ni yang terutama dan terulung! please respek sket coz dye paling pantas antara kami semua! hehehe

My Life\

dan tidak dilupakan adalah 5 yang paling pantas dan tepat...hehehe...dayang-dayang...atas tu permaisuri


hmmm blog yang ni kenapa ntah, header tak habis load...dah refresh banyak kali pun takleh...

takpe saya bagi link je lah


Cik Sara Aspalela

ek eh belog saya pun ada! wah tak sangkanye!!! hahha

♥ SeMaNis CoKeLat ♥


4 comments:

Yaya^Liyana said...

xmoley ke?nape ek?huhuhu

Lida Rahim said...

memang header dia pesen gitu kot.. akak bukak pon kuar sama gak hehe

tahniah yer.. akak folo

solomolo said...

T.A.H.N.I.A.H !!!~

amalinazlan said...

terima kasih sebab letak header saya. awak pun, tahniah yeee! :)