Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Tuesday, February 22, 2011

Tengok cite luar pun boleh jadi isu???

Hye semua......Assalamualaikum

tengahari gini...saja lah nak meluahkan perasaan....eawahhh konon macam diari la ni ek...
kehkeh....ehmmm td saje je la kn tulis status kat fb yang aku ni nga tengok cite jepun....
but then ada orang perasan bagus ni plak pi komen...cehcehceh....

meh aku kasi tampal itu orang punye komen

erkkkk agak-agaknye aku ni keterlaluan ke???tapi aku rasa tak kann.....setiap orang ada pilihan masing2 nak tengok ape, nak makan apa, nak pakai baju apa kan....so apa hak dia cakap dengan individu macam aku ni pi tengoq cita dari luar industri filem kat malaysia musnah di mata dunia????

apa ke hal kan....eh aku tengok jugak cerita-cerita melayu.....sape kata aku tak tengok....salah ke nak tengok crita japon ka, korea ka???? aku rasa cam dapat tambah pengetahuan apa.....tengok budaya orang luar macam mana....yelah xdapat pi melancong tengok kat tv pun jadi lah kn....xgitu????

salah ka aku tgk cita japon???? persoalannya......tettttt


2 comments:

terataiflowerz said...

xsalah..kdg2 tgk cite luar pun best gak kan

Cik Sara Aspalela said...

ehmmm xsalah pn rasenye...xbererti bila kte tgk cita luar tu kte lupe cita mlayu knn