Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Tuesday, February 22, 2011

Hari memanjakan diri....me love it

As Salam....

harini aku takde class...
just lepaking di rumah saja....(pagi2 tu lah)
tapi rupa-rupanya ada campus election plak...
isy betapa ignorancenye aku ni smpai tak taw harini ada election...cehhhh

tapi malam tadi aku ada baca manifesto....
emmm xmenarik langsung....jadinya aku xtaw nak pilih sape....
pas aku vote tunggu la cik lala ni kejap...leh plak latop tempat dia vote tu hang...
tunggu punye tunggu ada orang promote bisnes MLM la plak...
takpe2 orang nak promosi aku dengarkan aje...(dpt epal free plak tu)

then kitorang p avon...pari and datin dah ada kat situ pun...
kitorang ni biasalah....menyumbang kepada ekonomi negara kan...
kalau boleh nak borong banyak benda...
tapi rugi betul lah avon tanjung malim ni....takde stok plak...

then p beli purse kt leno...fuh cantik gak....
then lala and me decide that we are going to get new haircut....
hahaha......besh3....haircut gn cuci bru rm18....
kre standard la tu kan...
after that aku nak p urut kaki kt depan taman bernam ni ha.....

urutan kaki- 1 jam rm35....fuh sedap wooo....
then lala urt badan plak....1jam rm50...
tp lala wat stengah jam je....
tgk cm sedap jew....
patot ke aku plak pegi nanti?????

p/s: sekali sekala kita kenalah manjakan diri kita nih...bukan ap, kasi reduce tension sket....bru lah sihat dan kuat!

No comments: