Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Saturday, January 8, 2011

Fenomena Fatin Liyana????

Assalamualaikum....

hye semua.....rase-rasenye ramai kenal fatin liyana ni kan????dah la cantik, cun, bergaya plak tu....
ceisss sungguh aku jelez tengok tahap kecomelan dia tuh...

tapi baru-baru ni hangat kan sal sorang blogger ni kutuk de, eh bukan kutuk dia sorang tapi kutuk kaum wanita ni yang pakai shawl sekadar hiasan taw setakat nak berfesyen jew.....maka hangat lah sekejap cite nih....
kipas susah mati Felz ni pn apa lagi hangat r...sume dok serang blogger ni kan....aku ni pun minat gak gn Felz ni...salu jadi silent reader je...

yelah kan....kagum tengok dia berani berfesyen...tapi sekarang ni bukan tu persoalannya..

aku dah baca apa yang Lensa Rosak tu tulis kan....so sekarang nih aku tak berpihak kat mana2....
dari pembacaan aku, apa yang dia cakap tu betol and ada yang poyo....aku ni pun bukan alim sangat ....
betul part dia kata pompuan sekarang pakai je tudung tapi baju fit, seluar fit....(aku pun tergolong skali)...
betul semua tu sal hukum hakam dalam menutup aurat....

tapi yang tak bestnye bila dia cam sombong dalam menyatakan pendapat...de kutuk sal pompuan berfesyen gitu gini...tapi last2 tu boleh plak dia kata dia suka Ana Rafali....cam bercanggah plak apa yang dia tulis tu....

apa-apa hal pun...benda ni sebenarnya sebagai satu teguran juga....benda yang patut kita fikir-fikirkan.....
fan fatin liyana pun janganlah nak hot sama....kita hot sebab apa???sebab certain issues yang dia cakap tu betul kan????

so pendekatan yang paling baik kat sini....mana yang baik tu kita ambik jadi pedoman dan amalan...
yang buruk tu jangan diikut....xgitu????

No comments: