Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Wednesday, February 23, 2011

Owh Midterm...Terasa Kehangatannya!

salam..

ye betul tu.....bahang midterm sudah terasa!
i was suppose to have mandarin midterm this friday...
but because of my eagerness to go back to kluang on friday (eventho i have mandarin class that day)
owh suck!igt nak ponteng je kan...hihih...
but i have to go for another group as replacement plak tuh...
planning nak pergi yang khamis ni punyer with pari la kan...

but then! dye ad QTI plak....cesss....
terpaksa pergi class hari rabu punye....
that's mean, IT'S TODAY LAH!
ujian just introduce myself jew...
but still kena hafal jugak kan...
takpe biar aku tulis kat sini...
mana taw leh ingat ke ape kan...heheh

Da jia hao
wi jiao SARALINA (nama saya saralina)
wo laizi ROUFO (saya berasal dari Johor)
wo you papa, mama, he liang ge mei mei (dalam family ad ayah, mak and 2 orang adik perempuan)

wo papa jiao ROSLI (nama ayah saya Rosli)
ta jin nian si shi wu sui (umurnya 45 tahun)
wo papa shi lao shi (bapa saya seorang guru)

wo mama jiao Zuzana (nama mak saya Zuzana)
ta jin nian si shi si (umurnya 44 tahun)
wo mama shi zheng fu ren yua ( mak saya adalah kakitangan kerajaan)

wo ershi san sui (umur saya 23 tahun~~~ dah tua aku ni...sobsob)
wo shi xuensheng (i'm a student)
wo zai (sudan yide lisi shifan daxue- apa punye panjang da nama UPSI ni in mandarin) nian shu
-maksudnya saya belajar di UPSI
wo zhu zai Bernam huayuan (saya tinggal di Taman Bernam)
wo xihuan youyong (my hobby is swimming......)

ok that's all for my introduction,...
wuih jenuh la nak menghafal nih...
memang bawak kertas ke depan la gamaknye....

p/s: aku cam terfikir la kan, ada ke orang yang dah taw cakap mandarin ni tapi stil amik class ni semata nak dapat A????xtad kot.....fikiran jahat aku je nih...heheh

No comments: