Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Friday, December 24, 2010

Tak tido, baca novel!

Assalamualaikum semua.........

entry ni bukanlah aku sengaja bangun pagi2 semata nak bukak blog keh. cumenye aku tak tido coz nk habiskan baca novel.....aku ni addict sket sal novel....selagi tak habis baca memang sangat2 tidak berpuas hati.....heheeh

so novel yang aku baca ni hasil nukilan Siti Nur Dhuha yang bertajuk 'Akhir Sebuah Cinta"....komen selepas baca? ok lah....penulis berjaya bawa idea baru. sekarang ni kan minat aku nak baca novel cam pupus sket. kenapa?coz aku cam rasa mutu penulisan kebanyakan penulis idea diorang hampir sama. Nowadays pun penerbit berlumba2 nak terbitkan novel kan....sampaikan berlambak-lambak novel yang story dia lebih kurang je kan....naik muak ngan bosan aku baca....

bukan lah apa kan...kalau dah sikit2 sal kahwin kontrak bukan ke cite yang sama????tinggal tukar watak jew....
weh bosan la weh camni.....cuba kembangkan sikit idea tu...pelbagaikan genre...kan...

novel yang aku baca ni boleh lah tahan. storyline dia lain sket. dia ada masukkan unsur jenayah and cara pertemuan hero and heroin ni lain sikit....wanna know? dia lain coz hero dia ni disangka penjenayah yang bunuh bapak sendiri then dia larikan diri and duk kt rumah heroin ni. secara paksa la kan...xkan rela plak....so 2bulan dia duduk rumah heroin tu....tapi jalan cerita agak klise....hero suka carik pasal!


tapi kan ada scene yang macam aku takleh nak terima....ad scene yang dorang g mkn kfc taw...pas makan baru pegi bayar and berebut nak bayar depan kaunter....isyyyy macam kedai makan plak KFC nih...hahahah
ke aku yang tak taw ada KFC wat konsep makan dulu baru bayar???hehehehhe

ha pasni kita buat nak...pas makan...bang!kira bang bape hinggit  nih!!hahahha...
agak2 leh mintak diskaun ke????hehehhe...

No comments: