Welcome! :)

Assalamualaikum.

Selamat datang saya ucapkan kepada yang sudi singgah di blog ini. Anda akan nikmati pelbagai promosi hebat setiap bulan. Antara produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan Catalyst, baju kurung moden, Naturactor original dari Jepun, dan pelbagai design bag yang menarik. Untuk maklumat lanjut boleh pm saya di FB dan singgah CSA Butik for Men & Women.

Nikmati promosi hebat bulan ini!

  • Free postage untuk pembelian combo produk Catalyst. Nikmati lebih penjimatan! Harga yang ditawarkan memang berbaloi-baloi!
  • Nikmati potongan 10% bagi setiap pembelian baju kurung moden. Free postage apabila anda share page CSA Butik for Men & Women.

Monday, August 31, 2009

Kemerdekaan Yang Dikecapi

Huhu....aku xd ap sgt nk komen...cmenye utk sambutan Kemerdekaan kali ni memg xmeriah.aq rse cm2 sbab nk bndingkn 10 thun lpas gn skrg ni, memg jauh beza sgt.
kalau dlu kn....boleh dktekn msuk je bulan kemerdekaan sume kereta dh pacak bendera....aku pn jdi smgt ble tgk...kte yg bdak2 ni pn sebok r beli bndera yg ad gula2 dlmnye....bkn ap...nk gula2 jew....
Tp tgk lh...keadaan dh berubah...sambutan kemerdekaan jd tmpt remaja wt parti jew...pergaulan bebas, seks bebas n mcm2 lg....dak mlayu gak yg bt....
so...aq pn nga renung2 kan diri aq yg xperfect ni...lg byk kesalahan yg aq buat....kte rse cm dh btol,tp mne la tw kn org len rse sebaliknya.....
Wallahualam......

Tercipta sejarah di hari sambutan kemerdekaan ini.Yang aku raikan dgn kwn2 aku yg bgtu memahami....
Buat kawan2 ku especially Pari, thankz 4 ur support...i really appreciate it.....
Aku kn tros pndg ke dpn n brfikiran positif...setiap yg dihadapi adlh dugaan dari Allah...untuk mnjadikn aq lbih kuat....aku nk jd iron lady...yg kental hadapi segalanya....
bukan wanita yg selalu dihiasi tangisan....aq xnk jd lemah....mudah2han.....
Thankz bt Syafiq Saleh gak (wlaupn ko xnk aq truk nme ko-knonye ko xnk glamer) hihih...yg alwez support me n encourage me.....

Thank you!!!!!!

See full size image

No comments: